De la casa al museu: l'artesania ahir i avui

Ahir eren objectes quotidians, del dia a dia, avui son peces de museu. Però, en quin moment deixaren de ser mers utensilis i passaren a ser considerats obres d'art? Quina relació té això amb el col·leccionisme, el Modernisme o la concepció artista-artesà?
Descobreix-ho amb una visita guiada a les col·leccions del MEV, el MAP i a diferents tallers d’artesans del carrer de la Riera: Sandra Quílez (pell), Elisabet Puigblanqué i Carles Gómez (impressió), Jesús Romero i Cristina Marin (forja i joies), Carolina Casares i Matías Di Lillo (tèxtil) i Víctor Bosch (restauració). Aquestes mans artesanes faran d'enllaç entre el passat i el present. Un recorregut a través de l’art i l’artesania per a redescobrir i endinsar-se en la riquesa i la història del món artesanal!

Durada visita guiada (MAP o MEV) + tallers artesans: 11h-12.30h
Preu: 10€ per persona (inclou els dos dies)
Es necessita reserva prèvia (places limitades).

COMPRA LA TEVA ENTRADA EN LÍNIA