Desperta el Patrimoni - Jornades Europees de Patrimoni

Divendres 9 i dissabte 10 d’octubre a les 16h.

En el marc de les Jornades  Europees de Patrimoni el Mev us proposem un taller de fotogrametria 3D, una tècnica de captació d’imatge consistent en l’elaboració de models 3D mitjançant l'ús de dispositius mòbils. Amb aquesta activitat descobrirem una nova manera d’acostar-nos a les obres del museu. El patrimoni resta adormit. Cal aprendre a despertar-lo! I per això, cal aprendre a mirar. Descobreix, Digalitza i Difon!  #despertaelpatrimoni.

Activitat gratuïta amb reserva prèvia al tel. 93 886 93 60 o reserves@museuepiscopalvic.com. Places limitades.

Requeriments tècnics

Podeu disposar de tablets del museu o utilitzar el vostre dispositiu mòbil i tenir instal·lades les aplicacions Trnio (iOS) o Scann3D (Android) que trobareu a Apple Store o a Google Play i és aconsellable tenir instal·lada l'aplicació Sketchfab.