Especial Mercat del Ram

Durant els dies del Mercat del Ram el MEV ofereix un seguit de propostes per gaudir de les obres i de l’espai:

-DISSABTE  24 DE MARÇ
CAVALLERS, BISBES I COMERCIANTS: LA CIUTAT DE VIC A L’EDAT MITJANA.
Us heu preguntat mai com era la ciutat de Vic a l’edat mitjana? Sabíeu que a Vic hi havia dues ciutats diferents, cadascuna d’elles amb el seu propi govern i la seva pròpia moneda? A través de la col·lecció d’art medieval del museu veurem com era el dia a dia dels vigatans, els seus costums, què menjaven i com treballaven. Finalitzarem amb un petit recorregut a l’entorn del museu seguint la trama medieval de Vic per conèixer els vestigis de la part alta i la part baixa de l’antiga ciutat.
Hora:  11:00h.
Condicions:  preu especial Mercat del Ram: 4,25 €. Menors de 10 anys gratuït. Places limitades, reserva prèvia.

RECORREGUT MEDIEVAL.
Visita comentada per l’art, la cultura i els costums del món medieval.
Hora: 12:00h.
Condicions: activitat gratuïta amb l’entrada al museu.

VISIÓ ROMÀNICA.
Pel Mercat del Ram el MEV ofereix visites guiades per descobrir la seva col·lecció d'art medieval i pujar al campanar romànic més alt de Catalunya. L'Espai Oliba és el punt de partida d'un recorregut que inclou un tast a la col·lecció romànica del Museu i la contemplació de la ciutat de Vic des del campanar romànic de la Catedral.
Hora: 16:30h
Condicions:  preu especial Mercat del Ram: 4,25 €. Menors de 10 anys gratuït.

-DIUMENGE 25 DE MARÇ
EL CAVALLER, LA PRINCESA I EL DRAC.
Acompanyats d’un educador coneixerem l’amic drac del Museu que ens guiarà per un viatge a la recerca de dracs, de cavallers i de princeses. Observant, escoltant, jugant i passejant descobrirem la llegenda de Sant Jordi. Un recorregut ple de sorpreses per a tota la família.
Hora: 11:00h.
Condicions: famílies amb nens menors de 10 anys. Activitat gratuïta amb l’entrada al museu.

VISIÓ ROMÀNICA.
Hora: 12:00h.
Condicions: preu especial Mercat del Ram: 4,25 €. Menors de 10 anys gratuït.