II Jornada Patrimoni & Digital

Transformació i respostes per a l’era postcovid
28 d'abril de 2022

La pandèmia ha provocat que les institucions de patrimoni s’hagin vist obligades a girar la vista cap al recurs del contacte en línia, sempre emergent però sempre secundari. Visites virtuals, sessions educatives remotes, turisme a través de la pantalla, treball ingent amb les dades… Com es comportarà ara el públic envers l’oferta patrimonial? I les escoles? I els investigadors?

La segona Jornada Patrimoni & Digital proposa un espai de debat entre els professionals que han hagut de trobar solucions als nous reptes. Un lloc on presentar com les institucions i empreses culturals grans i petites han engegat nous formats de relació amb els públics, des d’exposicions virtuals fins a activitats educatives en línia; des de noves sales immersives fins a la digitalització en 3D.

Si vols saber més sobre la jornada, consulta el web:
www.patrimoni.gencat.cat/patrimonidigitalvic

Organitza: MEV, Museu d’Art Medieval i Agència Catalana del Patrimoni Cultural (ACdPC). En el marc del projecte Mev, L’Art Medieval + Digital.

Veure programa