Lletra i esperit: "Cants espirituals"

El MEV, Museu d'Art Medieval, fidel a la seva vocació de posar en diàleg el patrimoni museístic amb les altres arts, presenta per a aquest 2022 una nova edició del cicle LLETRA I ESPERIT de poesia mística. Un cicle en el qual, des del 2018, s’ha pogut escoltar l’obra de clàssics com Marguerite Porete o Jacint Verdaguer, fins a poetes contemporanis com Àlex Susanna, Fàtima Alemany o Carles Duarte.

La primera proposta d'enguany és “CANTS ESPIRITUALS”, un itinerari per la tradició dels “Cants espirituals”, des d’Ausiàs March a Joan Maragall o Josep Palau i Fabra, de David Jou a Jacint Sala, i també recollint el testimoniade  poetes d’altres marcs culturals i confessions. Es tracta d’una proposta original de la narradora i dramaturga Jordina Biosca acompanyada de Ravid Goldschmith al hang.

Es podrà visitar el Museu amb l'entrada 1h abans que comenci l'espectacle.

Dissabte 28 de maig a les 19h
Preu: 9€