Presentació de la Nadala

La presentació de la Nadala d’enguany farà un maridatge entre l’art i la música. L’extraordinària obra “El Messies” de Händel ens transportarà al Naixement del nen Jesús amb unes composicions que són pura alegria davant del frontal romànic de Lluçà. Joan Vives, músic, locutor i redactor de Catalunya Música, vincularà l’obra de Händel amb les diferents representacions del cicle del Nadal magníficament representades a la col·lecció d’art medieval del museu.

L’acte està organitzat conjuntament entre els Amics dels Museus d’Osona, el Museu Episcopal de Vic i l’Atlàntida, que en l’edició d’enguany dels Grans Concerts presentarà “El Messies” de Händel  interpretat per l’orquestra de Cambra de Zuric amb el Cor de la Cambra del Palau.

Lloc: Museu Episcopal de Vic
Data: dissabte 1 de desembre