Mercat del Ram i Setmana Santa

04–04–22

L'abril arriba ple d'activitats al MEV! El Mercat del Ram de Vic i la Setmana Santa són dates assenyalades i el Museu programa activitats especials. Consulteu la programació a continuació i veniu al MEV a gaudir d'aquestes festes! Us recordem també que, a partir d'ara, s'obre la compra en línia per algunes activitats.

Dissabte 9 d’abril
11h: Recorregut exprés (30 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
Visita guiada per les obres mestres de les col·leccions de romànic i gòtic. Amb una activitat de només 30 minuts farem un viatge al llarg de l’Edat Mitjana per comprendre les peces essencials del període i copsar el museu des d’una perspectiva global i de conjunt.
12h: Recorregut medieval (1 hora). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
17h: Visió romànica (1 hora). 8,50€/persona i menors de 10 anys gratuït - COMPRA EN LÍNIA

Diumenge 10 d’abril
10h30: El cavaller, la princesa i el drac (familiar 1 hora). 4€/participant

Dilluns 11 d'abril - Tancat

Dimarts 12 d’abril

11h: El MEV en un flaix.  Diumenge de Rams – Frontal d’altar d’Espinelves – Sala 4 (10 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
Al museu passen coses! Al llarg del matí descobrirem algunes de les peces del MEV des d’una perspectiva de detall, i podrem comprovar també que l’art medieval és més proper a la nostra vida del què ens podríem imaginar.
11h30: El MEV en un flaix. El Sant Sopar – Absis de la Seu d’Urgell i retaule de Saulet – Sala 5 (10 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.

Dimecres 13 d’abril

Dijous 14 d’abril
11h: El MEV en un flaix. La mort i el davallament – Majestats romàniques i davallament d’Erill la Vall – Sala 4 (10 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
11h30: El MEV en un flaix. La resurrecció – retaule de Guimerà – Sala 8 (10 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
17h: Endevinalles del Cel i l’Infern (1 hora i mitja). 4€/participant

Divendres 15 d’abril (horari de 10 a 14h)
12h: Recorregut medieval (1 hora). Gratuïta amb el preu de l’entrada.

Dissabte 16 d’abril (horari de 10 a 19)
11h: Recorregut exprés (30 minuts). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
12h: Recorregut medieval (1 hora). Gratuïta amb el preu de l’entrada.
17h: Visió romànica (1 hora). 8,5€/persona i menors de 10 anys gratuït - COMPRA EN LÍNIA

Diumenge 17 d’abril (horari de 10 a 14h)
10h30: El cavaller, la princesa i el drac (familiar 1 hora). 4€/participant.

Dilluns 18 d'abril - Tancat